Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι:

Δελιαλής – Delialis.gr

Μεγάλου Αλεξάνδρου 12, Κοζάνη 50131 – Τηλ : 24610 36926

  • Στο κατάστημα

Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και στο φυσικό μας κατάστημα. Η επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα αυτά μπορεί να γίνει μόνο online.

  • Επιστροφές

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου, αντικατάσταση, επιδιόρθωση ή επιστροφή χρημάτων), θα πρέπει να στείλετε ένα αίτημα επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες μέσω e-mail στο delialis1991@hotmail.com

  • Αίτημα επιστροφής

Μόλις ελέγξουμε το αίτημά σας, θα λάβετε ειδοποίηση με e-mail για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, διαφορετικά η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία και να μην είναι δυνατό να κολληθούν σε αυτή σημάνσεις από την εταιρεία courier. Όλες οι λεπτομέρειες αναφέρονται  παρακάτω στην ενότητα: Επιστροφές Μη ελαττωματικών προϊόντων.

Αφότου πραγματοποιήσετε την αποστολή, θα πρέπει να στείλετε e-mail, έτσι ώστε να ενημερωθεί το σύστημά μας. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα λάβετε και πάλι ενημερωτικό e-mail και στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για την τελική έκβαση του αιτήματος.

Αν πρόκειται για αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει μετά την έγκριση της επιστροφής να καταχωρήσετε μια νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε. Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας αυτής, θα πρέπει οπωσδήποτε να εισάγετε τον αριθμό του αιτήματος επιστροφής σας στο πεδίο σχολίων, καθώς αν παραλείψετε αυτό το βήμα, το νέο προϊόν θα σας αποσταλεί με κανονική χρέωση (δηλαδή  δεν θα συνυπολογιστεί η αξία του προϊόντος που επιστρέφετε).

  • Αλλαγές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα αίτημα επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος.

  • Αλλαγές εντός Ελλάδας

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση, ενώ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται σε € 3,00 ανά προϊόν.

  • Αλλαγές εκτός Ελλάδας

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).

  • Λανθασμένες αποστολές

Στην ασυνήθιστη περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

     Σημείωση : Η επιστροφή πραγματοποιείται πάντα με την Speedex Courier, από την οποία παρελήφθη το προϊόν.

  • Επιστροφές Μη ελαττωματικών προϊόντων

Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα:

  • Δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ).
  • Ο χρήστης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.
  • Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
  • Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται επιστροφές σε κάτω εσώρουχα (μποξεράκια, σλιπάκια κλπ)

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, αντικαθιστούμε το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής τους στο Delialis.gr από τη συνεργαζόμεη courier. Το κόστος της επιστροφής και νέας αποστολής βαραίνει τον χρήστη με 5,00 ευρώ ανεξαρτήτως ποσού.

  • Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, το https://delialis.gr διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το delialis.gr θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.

Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

  • Επιστροφή Χρημάτων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 7 ημερών από την έγκριση του Αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του), θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων του συνολικού ποσού που πληρώσατε (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων, αν υπάρχουν). Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από εμάς.

Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων επιβαρύνεστε μόνο με το κόστος επιστροφής του προϊόντος, καθώς η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με δικά σας έξοδα. Αν βρίσκεστε στην Ελλάδα και επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με την συνεργαζόμενη με εμάς courier και χρέωση παραλήπτη, θα σας αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής χρημάτων € 3,00 ανά προϊόν, αντίστοιχα, για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς.

Τέλος στην περίπτωση που πριν τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων έχει προηγηθεί δωρεάν αλλαγή στο συγκεκριμένο προϊόν, θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση ποσού € 3,00 για την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων της αλλαγής, η οποία θα γίνει με παρακράτηση του ποσού από το ποσό της επιστροφής χρημάτων.

Σε περίπτωση που ακυρώσετε την παραγγελία σας, η επιστροφή των χρημάτων που δεσμεύθηκαν από την πιστωτική ή χρεωστική του κάρτα, θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση της παραγγελίας του. Σε περίπτωση αποστολής με Αντικαταβολή το ποσό θα καταβληθεί σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

για παραγγελίες άνω των 30€

ΠΛΗΡΩΜH ΜΕ KLARNA

έως 3 άτοκες δόσεις!

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

εντός 14 ημερών

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

με τα καλύτερα brands!

NEWSLETTER

Mάθετε πρώτοι σχετικά με τις νέες αφίξεις μας και τις προσφορές μας!

ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ